dinsdag 14 oktober 2008

Interview met Appie


Tijdens het groot Kinderboekenweekfeest is Appie van Het Huis Anubis geinterviewd door Maxim Liefaard. Lees het interview hieronder:

vraag1.
Wat is je favoriete kinderboek?
De Griezelbus 3 van Paul van Loon omdat het lekker eng is.

vraag2.
Lees je nog wel eens kinderboeken?
Nee eigenlijk niet meer, maar ik lees nu over de stoere Grieken.

vraag3.
Lees je de boeken van Het Huis Anubis?
Ik heb ze wel maar ik lees ze niet, ik geef ze altijd aan mijn zusje.
Die vindt dat natuurlijk geweldig want ik speel er in.

vraag4.
Heb je echt een oogje op Amber van Het Huis Anubis?
Appie kijkt dromerig bij deze vraag en zegt: “Tja….ze heeft heel mooi blond haar. Eigenlijk goud haar. En met haar slimme (domme) opmerkingen is ze erg slim.
…..Eigenlijk WEL.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee Maxim,
Interviewen gaat jou makkelijk af, dat kun je zo lezen....wanneer ga je een volgend interview afnemen?? Goed gedaan joh!!
Groeten, Madelon, Jonathan, Jerry, Sterre

Dzjeroen zei

Maxim, er schuilt een journalist in jou. Leuke vragen, mooie tekst.
Nog doen!!
Dzjeroen

Anoniem zei

Stoer Maxim, dat je Appie kon interviewen! En hartstikke goed gedaan!
Moet je vaker doen.
Groetjes Evelien en Caroline

Anoniem zei

Hoi Maxime
Duidelijk interview.
Nu weten we veel meer van Appie.
Grt Brt

Anoniem zei

gayyyy

Anoniem zei

Hey maxim hoe gaat die
Bad Boy